دانلود برنامه پخش فیلم نرم افزار Kplayer برای مک با لینک مستقیم

دانلود برنامه پخش فیلم نرم افزار Kplayer برای مک با لینک مستقیم

KPlayer v2.1.0

امتیاز نرم افزار ۹۰%

نرم افزار پخش فیلم مک KPlayer

دانلود برنامه پخش فیلم نرم افزار Kplayer برای مک با لینک مستقیمنرم افزار KPlayer یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی است که به منظور پخش فیلم در مک او اس استفاده می شود. این برنامه امکان پخش انواع فرمت های تصویری و صوتی را فراهم می آورد. گستره ی وسیعی از فرمت ها و قالب های گوناگون توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به MOV, MKV, AVI, FLV, M4V, MP4, WMV, RMVB, M2TS, TP, TS, TRP اشاره نمود. از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار، توانایی بالای آن در هماهنگی با زیرنویس است که این ویژگی برای سیستم عامل مک بسیار مفید و کاربردی محسوب می گردد.

دانلود نرم افزار Kplayer برای مک با لینک مستقیم

باکس دانلود
پسوورد: www.macbookland.ir

به طور کلی نرم افزارهای پخش فیلم و پلیر که به طور پیش فرض برای سیستم عامل ها در نظر گرفته می شود، توانایی پخش تمامی قالب های ویدیویی را ندارند. سیستم عامل مک نیز از این قاعده مستثنی نیست، به همین دلیل هر رایانه مک نیاز به پخش کننده ای مانند KPlayer دارد تا بتواند قالب های متنوع، گوناگون و روز افزون فایل های ویدیویی و فیلم را پشتیبانی نماید.

بسیاری از پلیرها، توانایی بالایی در پخش انواع فرمت های گوناگون را دارند اما در عین، بسیاری از فرمت های استاندارد و پر کاربرد را نیز پشتیبانی نمی کنند. به همین دلیل در صورت نصب آن ها، برای پخش بسیاری از فرمت ها نیاز به نصب پلیر جداگانه ای خواهید داشت اما ویژگی برجسته پلیر Kplaye این است که به خوبی می تواند نیاز کاربران را در زمینه پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری مرتفع سازد. در کنار این ویژگی مهم، ظاهر زیبا و کاربر پسند آن نیز باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

پشتیبانی از Full HD

هنوز هم بسیاری از پلیرها هستند که توانایی پشتیبانی از Full HD را ندارند اما نرم افزار پخش فیلم مک به نام کا پلیر KPlayer علاوه بر ویژگی های یاد شده، توان پشتیبانی از فیلم ها و کلیپ های ۷۲۰p و ۱۰۸۰p را دارد و البته از فیلم های زیر نویس دار هم پشتیبانی می کند. هر چند که رایانه مک شما برا پخش فرمت های HD و FULL HD باید حداقل دارای گرافیک هایی مانند NVIDIA GeForce 9400M, ATI HD Radeon GFX, Intel HD Graphics GeForce 320M, GeForce GT 330M,  و نظیر آن ها باشد. دانلود Kplayer برای مک با لینک مستقیم .

قابلیت های مهم نرم افزار Kplayer:

  • بسیار سبک و کم حجم.
  • دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و آسان.
  • دارای قابلیت پشتیبانی از فایل های زیر نویس با پسوند های SRT و SMI.
  • امکان پخش بیش تر فرمت های تصویری صوتی فول اچ دی و اچ دی مرسوم.
  • توانایی پشتیبانی از کارت های گرافیک Gforce، intel و ATI readon.
  • برخورداری از کمترین منابع سیستم.
  • دانلود برنامه پخش فیلم نرم افزار Kplayer برای مک با لینک مستقیم .

سیستم مورد نیاز

  • Intel 64
  • OS X 10.9 or later

ویژگی های نسخه جدید

نسخه ۲.۱.۰:

  • هماهنگی بیش تر با زیر نویس ها.

سایر نرم افزارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

درباره ایران مک بوک

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. حیطه اصلی فعالیت ایران مک بوک رایانه‌های دست دوم و کارکرده است. به همین دلیل ما تیمی متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم تا کاربران دغدغه تشخیص سلامت دستگاه را نداشته و صرفاً بر اساس نیازها و سطح بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

آدرس ما
error: Content is protected !!