دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم

NTFS For Mac v15.5.106

امتیاز نرم افزار ۹۰%

نرم افزار Ntfs برای مک

دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیمبرنامه Paragon NTFS نرم افزاری است ساده و بسیار قدرتمند که دارای قابلیت خواندن، نوشتن و انتقال اطلاعات از روی فلش های یو اس بی و یا هاردهایی را برای کاربران مک به وجود می آورد که دارای فرمت NTFS هستند. زیرا پارتیشن های مک و ویندوز با یک دیگر متفاوت بوده و کمپانی اپل به دلیل رقابتی که در این زمینه با کمپانی مایکروسافت دارد، به طور پیش فرض قابلیت خواندن و یا نوشتن اطلاعات بر روی پارتیشن های NTFS را بر روی سیستم عامل خود قرار نداده است. اما اکنون کاربران می توانند به راحتی و تنها با نصب نرم افزار Paragon NTFS این مشکل را برای همیشه از میان بردارند.

دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم

باکس دانلود
پسوورد: www.macbookland.ir
فعال سازی: پس از دانلود نرم افزار، ابتدا ارتباط اینترنت را قطع نمایید، سپس فایل Terial Reset همراه آن را اجرا کنید تا فعال سازی انجام شود.

توضیحات سازنده نرم افزار

این اولین نرم افزاری است که به طور کامل از OS X 10.10 Yosemite پشتیبانی می کند. برنامه NTFS For Mac نرم افزاری است از گروه نرم افزاری Paragon. این محصول، اولین محصولی نام دارد که به طور کامل امکان پشتیبانی از خواندن و نوشتن در پارتیشن هایی با فرمت NTFS را برای سیستم عامل نسخه OS X 10.10  (Yosemite) ارائه می دهد.

برنامه Paragon NTFS for Mac به شما کمک می کند تا با با حذف محدودیت های بین او اس های مک و ویندوز، سرعت بسیار بالایی را (مطابق نتایج آزمایش تا ۱۲۰ مگابایت بر ثانیه) به منظور نوشتن و خواندن بر روی درگاه USB 3.0 داشته باشید. این سریع ترین امکان برای کاربران رایانه های مک است که تصمیم دارند داده ها را بین سیستم عامل های مک و ویندوز به اشتراک بگذارند. این ویژگی باعث می شود که کاربر حتی به این فکر نیفتد که فایل های او بر روی کدام پلت فرم قرار دارد. دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم . کاربران Paragon NTFS برای Mac OS X 11 یک ارتقاء رایگان به NTFS For Mac دریافت می کنند.

دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم

فرمت FAT که توسط OS X پشتیبانی می گردد، برای درایوهای امروزی که دارای ظرفیت بالا و حاوی فایل های بزرگ است، مناسب به نظر نمی رسد. مثلاً این مشکل در هنگام پردازش بر روی پایگاه های داده حجیم یا ویدیویی مشکل ساز است. اپل به طور پیش فرض تنها امکان خواندن فرمت NTFS را پشتیبانی می کند بنابراین برای انتقال های دو طرف نیاز به نرم افزاری مانند NTFS For Mac کاملاً احساس می شود. ما این نیاز را در یک نرم افزار سبک، ساده و جذاب بر طرف کرده ایم.

 

مهم ترین ویژگی های این نرم افزار:

  • محدودیتی در ماکزیمم اندازه فایل ها یا پارتیشن ها نیست.
  • پشتیبانی از سایر زبان ها و کاراکترهای منحصر به فرد آن ها.
  • قابلیت نصب آسان به کمک Setup Wizard.
  • برخورداری از کاربری بسیار راحت.
  • توانایی دسترسی با سرعت بالا و قابلیت های کامل برای خواندن و نوشتن.
  • اطمینان از سلامت داده ها در حین انتقال.
  • دانلود نرم افزار NTFS برای مک NTFS For Mac با لینک مستقیم

سیستم مورد نیاز

  • OS X 10.5 or later

ویژگی های نسخه جدید

نسخه ۱۵.۵.۱۰۶:

  • در هنگام نگارش این مطلب در دسترس نبود.

سایر نرم افزارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

درباره ایران مک بوک

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. حیطه اصلی فعالیت ایران مک بوک رایانه‌های دست دوم و کارکرده است. به همین دلیل ما تیمی متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم تا کاربران دغدغه تشخیص سلامت دستگاه را نداشته و صرفاً بر اساس نیازها و سطح بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

آدرس ما
error: Content is protected !!