آخرین مطالب

مک بوک پرو ۲۰۲۲

مک بوک پرو 2022

کمپانی اپل بالاخره به معرفی مک بوک پرو ۲۰۲۲ پرداخت. اپل سری جدید مک بوک های پرو خود را در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی ارائه می کند. همچنین در این مدل ها اپل از دو نوع تراشه اختصاصی خود به نام های M1 Pro و M1 Max استفاده کرده است. مک بوک پرو ۲۰۲۲ قدرت پردازشی فوق العاده را برای کاربران حرفه ای پدید می آورد و نگهداری باتری آن، به طرز غیرقابل رقابتی، افزایش یافته است به صورتی که تا یک شبانه روز کامل می توان با آن کار کرد.

مک بوک پرو 2022

مک بوک پرو ۲۰۲۲ فوق العاده برای حرفه ای ها

قدرتمندترین مک بوک پرو تا کنون این جا است. با تراشه فوق العاده سریع M1 Pro یا M1 Max: اولین تراشه سیلیکون اپل که برای حرفه ای ها طراحی شده است. با استفاده از آن، عملکردی پیشرفته و عمر باتری شگفت انگیزی را دریافت خواهید کرد. همچنین به آن یک صفحه نمایش خیره کننده Liquid Retina XDR، بهترین دوربین و صدا در مک بوک پرو ۲۰۲۲ و همه ی پورت های مورد نیاز خود را اضافه کنید: اولین مک بوک جدید اپل در نوع خود، یک جانور وحشی است.

تراشه M1 Pro: سریع و ترسناک

  • سی پی یو تا ۱۰ هسته ای
  • پردازنده گرافیکی تا ۱۶ هسته
  • تا ۳۲ گیگابایت حافظه یکپارچه
  • پهنای باند حافظه تا ۲۰۰ گیگابایت بر ثانیه

این تراشه عملکرد استثنایی معماری M1 را برای کاربران حرفه ای مک بوک پرو ۲۰۲۲ به سطح جدیدی می رساند. حتی بلندپروازانه ترین پروژه ها به راحتی با حداکثر ۱۰ هسته پردازنده، حداکثر ۱۶ هسته پردازنده گرافیکی، یک موتور نیورال ۱۶ هسته ای (Neural Engine) و موتورهای رسانه کدگذاری و رمزگشایی اختصاصی که از کدک های H.264، HEVC و ProRes پشتیبانی می کنند، انجام می شود.

تراشه M1 Max: سریع تر و ترسناک تر

  • سی پی یو ۱۰ هسته ای
  • پردازنده گرافیکی تا ۳۲ هسته
  • تا ۶۴ گیگابایت حافظه یکپارچه
  • پهنای باند حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت بر ثانیه

این تراشه، قدرتمندترین تراشه ای است که تاکنون برای یک نوت بوک حرفه ای ساخته شده است، با ۱۰ هسته CPU، حداکثر ۳۲ هسته GPU و یک موتور عصبی ۱۶ هسته ای. مک بوک پرو ۲۰۲۲ پردازش گرافیکی دو برابر سریع تر و پهنای باند حافظه M1 Pro را تا دو برابر بهبود می بخشد. دارای یک موتور رسانه اختصاصی برای رمزگشایی و دو موتور برای رمزگذاری – با حداکثر دو برابر رمزگذاری ویدیویی سریعتر – و دو شتاب دهنده ProRes برای عملکرد چند جریانی حتی بالاتر.

این تراشه ها معماری شگفت انگیز M1 را به قله های جدیدی ارتقا می دهند و برای اولین بار، یک سیستم روی معماری تراشه (SoC) را به یک نوت بوک حرفه ای می آورند. هر دو دارای هسته های CPU بیش تر، هسته های GPU بیش تر و حافظه یکپارچه بیشتری نسبت به M1 هستند. تراشه های M1 Pro و M1 Max در کنار یک موتور عصبی قدرتمند برای یادگیری ماشین سوپرشارژ و موتورهای رسانه ارتقا یافته با پشتیبانی از ProRes، به کاربران مک بوک پرو ۲۰۲۲ اجازه می دهند کارهایی را انجام دهند که قبلاً هرگز نمی توانستند.

سایز و تراشه مک بوک پرو ۲۰۲۲ خود را انتخاب کنید

مک بوک پرو 2022

اجازه دهید آن را توضیح دهیم: مک بوک پرو ۲۰۲۲ در مدل های ۱۴ و ۱۶ اینچی موجود است. هر کدام را می توان با تراشه M1 Pro یا M1 Max پیکربندی کرد که سطوح بی سابقه ای از عملکرد حرفه ای را ارائه می دهد. بنابراین می توانید میلیون ها چند ضلعی را در Cinema 4D ویرایش کنید، حداکثر هفت جریان ویدیوی ۸K ProRes را در Final Cut Pro ویرایش کنید، یا رنگ را در HDR در ویدیوی ۸K 4444 ProRes درجه بندی کنید.

در تمام روز می توانید با آن کار کنید

عملکرد حیرت انگیز با تغییر عمر باتری: این کارایی جادوی اپل سیلیکون است. یک بار شارژ به شما امکان می دهد تا چهار برابر بیش تر کد را در XCode19 کامپایل کنید یا تصاویر را تا دو برابر بیشتر در Lightroom Classic ویرایش کنید.همچنین برخلاف سایر نوت بوک ها، مک بوک پرو ۲۰۲۲ چه به برق متصل باشد یا نباشد، عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد:

۱۴ اینچ:

  • تا ۱۷ ساعت پخش فیلم
  • تا ۱۱ ساعت جست و جو در اینترنت به صورت بی سیم

۱۶ اینچ:

  • تا ۲۱ ساعت پخش فیلم
  • تا ۱۴ ساعت جست و جو در اینترنت به صورت بی سیم
فن مک بوک پرو ۲۰۲۲

خنک ترین قسمت سیستم های حرارتی پیشرفته ۵۰ درصد هوای بیش تری را حتی در سرعت های پایین تر فن منتقل می کنند. و به لطف کارایی اپل سیلیکون، فن ها برای بسیاری از کارهایی که هر روز انجام می دهید اصلاً روشن نمی شوند.

حافظه SSD

بسیار سریع وسیع: دارای سرعت خواندن شگفت انگیز ۷.۴ گیگابایت بر ثانیه را از حافظه SSD تا ۸ ترابایت دریافت کنید، یعنی تا دو برابر سریع تر از نسل قبلی. بنابراین می توانید فیلم های ۸K را فوراً باز کنید یا صدها هزار عکس RAW را به طور هم زمان ذخیره کنید.

صفحه نمایش Liquid Retina XDR

مک بوک پرو 2022

چشمان خود را به مهمانی XDR دعوت کنید: بهترین نمایشگری که تا به حال در یک نوت بوک استفاده شده است. دارای محدوده دینامیکی شدید و نسبت کنتراست یک میلیون به یک است. محتوای HDR در عکس ها، ویدیوها و بازی های مک بوک پرو ۲۰۲۲ جان می گیرد، با برجسته سازی های خاص، جزئیات باورنکردنی در سایه ها و رنگ های زنده و واقعی. تک تک صفحه نمایش ها در کارخانه کالیبره شده اند و دارای حالت های مرجع حرفه ای برای درجه بندی رنگ HDR، عکاسی، طراحی و تولید چاپ هستند.

مک بوک پرو 2022

 

Promption: پروموشن برای اولین بار به مک بوک پرو ۲۰۲۲ می آید و همه چیز را. از پیمایش در صفحه وب گرفته تا بازی، بسیار روان و پاسخگو می کند.. این در حالی است که مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد. با نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز،. فناوری تطبیقی به طور خودکار مطابق با حرکت محتوا تنظیم می شود.. ویرایشگرهای ویدیو همچنین می توانند نرخ تازه سازی ثابتی. را انتخاب کنند که دقیقاً با فیلم های آن ها هماهنگ باشد.

وب کم مک بوک پرو ۲۰۲۲

مک بوک پرو 2022

سرها بالا با دوربین ۱۰۸۰p HD: در ارتباط ماندن مهم تر از همیشه است.. به همین دلیل است که دوربین مک بوک پرو ۲۰۲۲ دارای وضوح دو برابر (۱۰۸۰p) است و. از لنزی با دیافراگم بازتر استفاده می کند که نور بیش تری را وارد می کند.. همراه با یک سنسور تصویر بزرگ تر که پیکسل های کارآمدتری دارد،. دوربین نسبت به قبل دو برابر عملکرد بهتری در نور کم ارائه می دهد.

میکروفن

مک بوک پرو 2022

سه میکروفون با کیفیت استودیویی مک بوک پرو به لطف میکروفون هایی با. سطح نویز تا ۶۰ درصد کم تر می تواند حتی ظریف ترین صداها را ضبط کند.. آرایه سه میکروفون از شکل دهی پرتو جهت دار استفاده. می کند تا صدای شما همیشه بلند و واضح باشد.

اسپیکر

مک بوک پرو 2022

سیستم صوتی شش بلندگو: چهار ووفر با حذف نیرو، نت ها را تا نیم اکتاو. عمیق تر پخش می کنند و اتاق را با ۸۰ درصد بیس بیش تر پر می کنند.. توییترهای با عملکرد بالا، صدای واضح تر و کامل تری را ارائه می دهند.

سیستم صوتی فضایی به لطف سیستم شش بلندگو و الگوریتم های پیشرفته،. مک بوک پرو ۲۰۲۲ از صدای فضایی هنگام پخش موسیقی یا ویدیو با Dolby Atmos .پشتیبانی می کند و یک صحنه صوتی پیچیده و سه بعدی ایجاد می کند. آن را با. صفحه نمایش Liquid Retina XDR ترکیب کنید: مانند یک سینمای قابل حمل است.

ورودی های مک بوک پرو ۲۰۲۲

مک بوک پرو 2022

 

درگاه هایی بیشتر از همیشه: عکس ها و فیلم ها را با کارت خوان SDXC منتقل کنید.. با خروجی HDMI به تلویزیون یا نمایشگر متصل شوید. با استفاده از جک هدفون. ۳.۵ میلی متری که هدفون های امپدانس بالا را شناسایی کرده و. به طور خودکار تنظیم می کند، گوش دهید. با سه پورت Thunderbolt 4 به وسایل جانبی. یا نمایشگرهای پرسرعت متصل شوید. همچنین با استفاده از درگاه. MagSafe 3 که به سرعت آزاد می شود، شارژ سریع مک بوک ۲۰۲۲ خود را انجام دهید.

همان طور که می بینید، مک بوک پرو ۲۰۲۲ یک هیولای واقعی است.. در تمامی موارد به شدت ارتقا یافته است و عملکرد بی نظیر خود را با استفاده. از جدیدترین سیستم عامل یعنی مک او اس مانتری مدیریت می کند. تمامی این ها بخشی. از توانایی های فوق العاده ای است که به کمک تراشه اختصاصی M1 اپل فراهم شده است.

error: Content is protected !!