نرم افزار مک بوک

نرم‌افزار ها مهم ترین بخش مک بوک های اپل از دید کاربران هستند زیرا کاربران تمامی کارهای خود را با رایانه شان، به وسیله نرم افزارها انجام می دهند. در واقع نرم افزار تمام آن چیزی است که کاربر با آن سر و کار دارد. به همین دلیل در این قسمت امکان دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم را برای شما فراهم آورده ایم.

به علت پیچیدگی های موجود برای دانلود نرم افزار مک بوک و نا آشنایی بسیاری از کاربران با این مراحل، کمیاب بودن اغلب نرم افزار ها و البته قیمت بسیار بالای اکثر قریب به اتفاق آن ها، در این قسمت برخی از پرکاربردترین نرم افزار های مک بوک را آماده کرده ایم تا کاربران وب سایت ایران مک بوک بتوانند به راحتی و تنها با چند کلیک، نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کرده، آن را دانلود و بر روی رایانه خود نصب نمایند. در این صفحه برای دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم و نصب این نرم افزار ها نیاز به تهیه هیچ گونه اکانت یا اپل آیدی ای نخواهید داشت.

راهنمای نصب نرم افزار مک بوک

برخی از این نرم افزارها برای نصب، نیاز به راهنمایی دارند که آن ها را در صفحه خود. نرم افزار توضیح داده ایم. برای هر کدام از آن ها که دارای رمز عبور هستند، می. توانید از عبارت macbookland.ir استفاده نمایید. نظرات خود را در صفحه هر. نرم افزار با ما در میان بگذارید و نرم افزار درخواستی خود را اعلام نمایید تا تهیه. شده و برای دانلود در سایت ایران مک بوک قرار بگیرد.

دسته بندی نرم‌افزارها

به طور کلی نرم‌افزارها به چند دسته تقسیم می شوند. برخی از مهم ترینِ این دسته بندی ها عبارتند از نرم‌افزارهای سیستم عامل، مرورگرها، نرم‌افزارهای پیام‌رسان (چت آنلاین، تماس‌های صوتی و تصویر و شبکه‌های اجتماعی)، ابزارهای سیستم مانند نرم‌افزارهای که قابلیت خواندن فرمت‌های گوناگونی چون zip، Rar و… را فراهم می‌کنند. نرم‌افزارهای اداری و اسناد. نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش مولتی مدیا مانند عکس، فیلم و صدا.

دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم

نرم‌افزارهای مدل‌سازی و متحرک‌سازی سه بعدی و جلوه‌های ویژه. ابزارهای ویدئو که قابلیت‌هایی مانند فشرده سازی، کاهش حجم و تبدیل فرمت فایل‌های ویدئویی را فراهم می‌کنند. نرم‌افزارهای دسته مهندسی و معماری. نرم‌افزارهای تست که قابلیت بررسی و تست سلامت سخت افزارهای گوناگون مانند پردازنده مرکزی (CPU)، کارت یا چیپ گرافیک، رم، هارد و… را فراهم می‌کنند. نرم‌افزارهای پلیر و پخش کننده انواع فرمت‌های صوتی و تصویری. نرم‌افزارهای رابط کاربری و در نهایت، ابزارهای توسعه دهندگان.

مهم ترین و محبوب ترین نرم‌افزارها

اکنون که با دسته بندی های اصلی نرم‌افزارها آشنا شدیم، به معرفی برخی از محبوب ترین و مطرح ترین نرم‌افزارهای هر دسته می پردازیم که برخی از آن ها برای دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم در این صفحه قرار داده شده اند.

سیستم عامل

هر رایانه ای برای استفاده و مدیریت منابع سخت افزاری خود، نیاز به نرم‌افزاری دارد که بتواند سخت افزارهای گوناگون را فعال کرده و در یک سیستم جامع که ارتباط تمام این سخت افزارها را مدیریت می کند، از آن ها استفاده کند. این نرم افزار مهم ترین و اصلی ترین نرم‌افزار هر رایانه است که در عین حال، قابلیت اجرای سایر نرم افزارها را نیز فراهم می کند و آن را سیستم عامل می نامند.

دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم

از میان تمامی سیستم عامل های که از ابتدا تا کنون ساخته و استفاده شده اند، سیستم عامل مک او اس و ویندوز، همواره محبوب ترین بوده اند. سیستم عامل ویندوز بر روی رایانه‌های انواع برندهای گوناگون از سونی و سامسونگ و لنوو گرفته تا Dell و Hp و Asus و… مورد استفاده قرار می گیرند. اما سیستم عامل مک (Mac Operating System: macOS) تنها بر روی رایانه های تولید کمپانی اپل مورد استفاده قرار می گیرند.

مرورگر

مرورگرها وظیفه دریافت اطلاعات در بستر اینترنت و ترجمه و نمایش آن را به زبانی قابل فهم برای کاربر بر عهده دارند. از چندین سال پیش و با گسترش و اوج گیری استفاده از اینترنت، رقابتی شدید بین مروگرهای گوناگون ایجاد شد که این رقابت، بر سر ارائه سرعت بهتر و پشتیبانی بیش‌تر از انواع فرمت‌های گوناگون بود. همچنین برخی از مرورگرها مانند گوگل کروم، به دلیل استفاده از موتور جست و جوی قدرتمند توانستند سهم بزرگی از بازار مرورگرها را از آن خود کنند. علاوه بر گوگل کروم می توان از مرورگر اپرا، موزیلا فایر فاکس و کرومیوم به عنوان سایر مرورگرهای محبوب نام برد. در این صفحه می توانید برخی از مرورگرها را دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم نموده و استفاده نمایید.

شبکه اجتماعی و پیام رسان

شبکه های اجتماعی در سال های اخیر سهم بزرگی از زمان اختصاص داده شده کاربران را از آن خود کرده اند. امروزه حتی بسیاری از افرادی نیز که مطلقاً هیچ سر و کاری با رایانه ها ندارند، از نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. تلگرام، واتساپ و اینستاگرام از محبوب ترین نرم‌افزارهای پیام رسان در این سال ها بوده اند.

همچنین از اواخر سال ۱۳۹۸ شمسی و با شیوع پاندمی کرونا که منجر به غیرحضوری و آنلاین شدن بسیاری از آموزش ها و مشاغل شد، نرم افزارهای قدرتمندی مانند ادوب کانکت (Adobe Connect) توانستند به واسطه ی امکانات بی‌نظیر خود برای برقراری کلاس ها و کنفرانس های مجازی، محبوبیت فوق العاده ای را در بین کاربران کسب کنند. در این صفحه می توانید برخی از پیام رسان ها را دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم نموده و استفاده نمایید.

نرم افزارهای چند رسانه ای (Multi Media)

این دسته از نرم افزار ها که قابلیت ساخت، ویرایش و پخش فایل های چند رسانه ای. را فراهم می آورند، از ابتدای رواج رایانه ها، همواره از پر کاربردترین دسته‌های نرم افزارها. بوده اند. در زمینه ساخت و ویرایش تصاویر می توان از ادوب فتوشاپ (Adobe Photoshop). به عنوان محبوب ترین نرم افزار نام برد. همچنین سایر نرم افزارهای تولید کمپانی قدرتمند ادوب،. هر کدام در زمینه ای خاص، جزو بهترین و محبوب ترین ها هستند. مانند ادوب پریمر .(Adobe Premiere) و ادوب افتر افکت (Adobe After Effect) برای ویرایش فایل های ویدئویی و. ادوب آدیشن (Adobe Audition) برای ویرایش فایل های صوتی نام برد. در این صفحه می توانید. برخی از این ها را دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم نموده و استفاده نمایید.

مهندسی و معماری

در این دسته نرم افزارهای تخصصی بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام در یکی از رشته های. مهندسی بسیار پر کاربرد، قدرتمند و محبوب شناخته می شوند. از میان محبوب ترین آن ها. می توان به نرم افزار اتوکد (Autodesk AutoCad)، سینما فور دی (Cinema 4D) و اسکچ آپ (SketchUp) اشاره کرد.

اسناد و اداری

نرم افزارهای ساخت و ویرایش فایل ها و اسناد متنی و اداری، از پر کاربردترین نرم افزارهای رایانه ها. محسوب می شوند. در این میان می توان به مجموعه آفیس (Office) از کمپانی مایکروسافت اشاره. کرد که با زیرمجموعه های متنوع خود تمامی نیازها را در این زمینه پوشش داده و از این مجموعه،. یک بسته قدرتمند و بی رقیب ساخته است. نرم افزار ورد (Word)، اکسل (Excel). و پاور پوینت (PowerPoint) بخشی از این مجموعه ی محبوب به شمار می روند. در .کنار آن ها می توان از ادوب آکروبات ریدر (Adobe Acrobat Reader) به عنوان یکی دیگر. از محبوب ترین نرم افزار های اداری نام برد. در این صفحه تعدادی از نرم‌افزارهای یادشده به. عنوان دانلود نرم افزار مک بوک با لینک مستقیم قرار داده شده اند و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

درباره ایران مک بوک

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. حیطه اصلی فعالیت ایران مک بوک رایانه‌های دست دوم و کارکرده است. به همین دلیل ما تیمی متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم تا کاربران دغدغه تشخیص سلامت دستگاه را نداشته و صرفاً بر اساس نیازها و سطح بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

آدرس ما
error: Content is protected !!