دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

Adobe Photoshop v21.2.4

امتیاز نرم افزار ۹۶%

ادوب فتوشاپ مک بوک Adobe Photoshopدانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop محبوب ترین و قدرتمندترین ویرایشگر گرافیکی محسوب می شود که توسط کپانی ادوب برای سیستم های عامل ویندوز و مک او اس تهیه شده است. فتوشاپ در ابتدا توسط توماس و جان نول و در سال ۱۹۸۸ میلادی ساخته شد. از آن زمان و با پیشرفت های چشمگیری که داشته، این نرم افزار در ویرایشگرهای گرافیکی و به طور کلی در صنعت هنرهای دیجیتال، به یک استاندارد همگانی تبدیل شده است. میزان محبوبیت آن به حدی است که نام این نرم افزار به یک علامت تجاری عمومی تبدیل گردیده و منجر به استفاده از آن به عنوان فعل شده است مانند: عکس فتوشاپی، فتوشاپ کردن و…

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

باکس دانلود
پسوورد: www.macbookland.ir

فتوشاپ نرم افزاری است جهت ویرایش تصاویر. این کار در چندین لایه انجام می شود و از انواع مدل رنگی از جمله RGB، CMYK، CIELAB، Spot Color و Duotone و نیز ماسک ها و ترکیب آلفا پشتیبانی می کند. فتوشاپ از فرمت های فایل PSD و PSB مخصوص به خود برای پشتیبانی از این ویژگی ها استفاده می کند. فرمت PSB در واقع همان فرمت PSD است اما برای فایل های بسیار حجیم. همچنین فتوشاپ توانایی مختصری هم در ویرایش یا ارائه متن و گرافیک برداری و نیز گرافیک و فیلم سه بعدی دارد. نکته در جذاب در این نرم افزار این است که می توان مجموعه ویژگی های آن را با استفاده از پلاگین ها یا افزونه ها توسعه داد.

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

در کنار فتوشاپ کمپانی Adobe عناصر دیگری چون فتوشاپ لایت روم، فتوشاپ فیکس، فتوشاپ اکسپرس، فتوشاپ میکس و فتوشاپ اسکچ را نیز توسعه داده است. به علاوه این که  از نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، این کمپانی نسخه کاملی از این مجموعه را برای آیپد منتشر کرده است. دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم .

فرمت فایل ها

فایل های اختصاصی فتوشاپ دارای پسوند .PSD هستند که مخفف PhotoShop Document یا “سند فتوشاپ” است. یک فایل PSD توانایی ذخیره کردن تصویری را با پشتیبانی از اکثر گزینه های تصویربرداری موجود در فتوشاپ دارد. این گزینه ها شامل لایه هایی با کانال های آلفا، ماسک، شفافیت، متن و سایر ویژگی های نرم افزار است. بسیاری از فرمت های فایل دیگر در این موارد به شدت محدود هستند مانند JPG یا GIF که محتوا را محدود می کند تا عملکردی ساده و قابل پیش بینی ارائه دهد. با ارائه فرمتی دیگر، فتوشاپ محدودیت حداکثر ارتفاع و عرض یک فایل PSD برابر با ۳۰۰۰۰ پیکسل و حجم دو گیگابایت را برای این فرمت قائل شده است.

پرونده های حجیم تر فتوشاپ پسوند PSB دارند که مخفف “Photoshop Big” یا فتوشاپ بزرگ است. یک فایل PSB ابعاد و حجم بیش تری را نسبت به فایل PSD ذخیره می کند. محدودیت حداکثر ارتفاع و عرض را به ۳۰۰۰۰۰ پیکسل و محدودیت حجم به حدود ۴ Exabytes افزایش یافته است.

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

البته به دلیل محبوبیت فتوشاپ، امروزه دیگر پرونده های PSD توسط اکثر نرم افزارهای رقیب هم از جمله GIMP و Affinity Photo به طور گسترده ای مورد استفاده و پشتیبانی می شوند. قابلیت مهمی که این کمپانی برای فرمت اختصاصی خود در نظر گرفته است، امکان انتقال به برنامه های دیگر کمپانی Adobe است مانند Adobe Illustrator، Adobe Premiere Pro و After Effects.

سیستم مورد نیاز

  • Intel 64
  • macOS 10.14.0 or later
  • ۲GB RAM (8 GB recommended)
  • ۴GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)
  • ۱۰۲۴×۷۶۸ display (1280×800 recommended) with 16-bit color and 512MB of VRAM (1GB VRAM required for 3D features)
  • OpenGL 2.0-capable system

 

ویژگی های نسخه جدید

نسخه ۲۱.۲.۴:

رفع ایرادات:

  • ذخیره به عنوان عملکردهایی که نادرست به عنوان اقدامات ذخیره یک کپی با درج مورد منو برخورد نمی شود.
  • هنگام بررسی مراحل Creative Cloud Library ، همگام سازی از پیش تعیین شده خراب می شود.
  • تنظیم ابزار Warp امکان پذیر نیست.
  • مختصات شکل سفارشی با ابزار Path Selection نادرست است.
  • Select و Mask در برخی از حالت های پیش نمایش پیش نمایش نمی دهد.
  • در حالیکه صفحه نمایش Navigator از نظر مشاهده منجر به لکنت شدید می شود.
  • (Mac) Navigator هنگام نقاشی به روز نمی شود.
  • پرونده ها پس از حذف پیش تنظیم آسمان سفارشی در Sky Replacement از بین می روند.
  • تصاویر کوچک پانل UXP و CEP خالی هستند (کتابخانه ها، تم های رنگی و غیره).
  • هنگام استفاده از ابزار Eyedropper برای ترسیم تصویر بدون آسمان پس از کلیک کردن روی دکمه تصویر بند انگشت از پیش تعیین شده، خرابی رخ می دهد.
  • بزرگنمایی از تنظیمات برگزیده “بزرگنمایی نقطه کلیک شده به مرکز” چشم پوشی می کند.

 

سایر نرم افزارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

درباره ایران مک بوک

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. حیطه اصلی فعالیت ایران مک بوک رایانه‌های دست دوم و کارکرده است. به همین دلیل ما تیمی متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم تا کاربران دغدغه تشخیص سلامت دستگاه را نداشته و صرفاً بر اساس نیازها و سطح بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

آدرس ما
error: Content is protected !!