دانلود نرم افزار روش خواندن هارد NTFS در مک Tuxera NTFS با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار روش خواندن هارد NTFS در مک Tuxera NTFS با لینک مستقیم

Tuxera NTFS v2020.1

امتیاز نرم افزار ۷۰%

نرم افزار خواندن هارد ntfs در مک

دانلود نرم افزار خواندن هارد NTFS در مک Tuxera NTFS با لینک مستقیماز نرم افزار Tuxera NTFS به عنوان یک نرم افزار حرفه ای به منظور خواندن درایوهایی در محیط سیستم عامل مک استفاده می شود که دارای فرمت NTFS هستند. این موضوع از مشکلاتی است که کاربران مک با آن مواجه هستند: عدم پشتیبانی پیش فرض رایانه های مک از فلش یا هارد هایی که با استفاده از فرمت NTFS قالب بندی گردیده اند. رقابت موجود ما بین کمپانی های مایکروسافت و اپل باعث شده است که هر کدام از آن ها از برخی فرمت های رایج و حتی برخی از محصولات یک دیگر پشتیبانی نکنند تا کاربران را به سمت بهره گیری از محصول و یا فرمت رایج خود متمایل سازند. اکنون شما می توانید با استفاده از نرم افزار Tuxera NTFS که دارای یک با رابط کاربری ساده و زیبا است، حتی درایوهایی را که با فرمت NTFS قالب بندی شده اند، بخوانید و بازنویسی نمایید.

دانلود نرم افزار روش خواندن هارد NTFS در مک Tuxera NTFS با لینک مستقیم

باکس دانلود
پسوورد: www.macbookland.ir

توضیحات سازنده نرم افزار

با استفاده از این نرم افزار ساده، کاربردی و کم حجم خواهید توانست که در مک همه ی کارها را با درایوهای ویندوزی انجام دهید. برنامه ی ما قابلیت پشتیبانی از نوشتن و نوشتن هاردها و درایوهای USB را که با فرمت NTFS قالب بندی شده اند، بسیار قدرتمند از سایر نرم افزارها فراهم می آورد. این روش خواندن ntfs در مک امکانات کافی را در اختیار شما قرار می دهد.

اکنون دیگر می توانید فایل های موجود در درایوهای USB را که دارای فرمت اختصاصی ویندوز یعنی NTFS هستند، به راحتی در رایانه مک خود را باز کرده، به ویرایش آن ها بپردازید، آن ها را کپی نموده، منتقل سازید و یا حذف نمایید. در هنگام راه اندازی مک جدید خود، تنها خواهید توانست درایوهای یو اس بی با فرمت اختصاصی مک را بخوانید. همچنین برای اضافه کردن، ذخیره سازی و یا نوشتن فایل ها در مک خود شما به یک درایور اضافی با فرمت NTFS نیاز خواهید داشت. این برنامه یک نرم افزار آسان به منظور انجام این کار ها است. دانلود نرم افزار روش خواندن هارد NTFS در مک Tuxera NTFS با لینک مستقیم .

ویژگی های مهم نرم افزار:

– به راحتی فایل های مهم خود را حفظ نمایید.

– دارای ویژگی های جدید و به روز برای کاربران.

– انتقال فایل ها در مدت زمان کم تر.

– تعویض درایو ها به سادگی هر چه تمام.

سیستم مورد نیاز

  • OS X 10.4 or later

ویژگی های نسخه جدید

نسخه ۲۰۲۰.۱:

  • ذخیره سازی هوشمند برای خواندن/نوشتن با عملکرد بالا.
  • ترجمه خودکار نام فایل ها

سایر نرم افزارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

درباره ایران مک بوک

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. حیطه اصلی فعالیت ایران مک بوک رایانه‌های دست دوم و کارکرده است. به همین دلیل ما تیمی متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم تا کاربران دغدغه تشخیص سلامت دستگاه را نداشته و صرفاً بر اساس نیازها و سطح بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

ایران مک بوک یک تیم متشکل از کارشناسان متعهد و مجرب است که تلاش دارد رایانه‌های اپل را به عنوان برترین برند تولید رایانه‌های همراه و رومیزی، در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

آدرس ما
error: Content is protected !!